„Translohr“ siūlo naują tramvajų

26 birželio 03:59 2014 Spausdinti straipsnį Patirtis

Prancūzijos kompanija „Translohr“ sukūrė naują tramvajų „Prime“ tam, kad sudarytų konkurenciją BRT (Bus rapid transit) sistemoms, kurioms įdiegti reikia specialios infrastruktūros.

Pasak gamintojų, nors BRT diegimas iš pirmo žvilgsnio atrodo paprastesnis – šiai sistemai nereikia kontaktinių laidų bei elektros energijos tiekimo – turi ir ženklių trūkumų besiplečiantiems miestams. Autobusais galima vežti palyginti nedaug keleivių, o padidinti šios transporto rūšies pajėgumus yra sudėtinga.

Miestų patirtis rodo, kad, įdiegus naują, miestiečiams patrauklią viešojo transporto sistemą, gerokai padidėja keleivių srautai. Bėginės transporto rūšies pajėgumą padidinti nesudėtinga, o BRT sistemos yra ribotos dėl transporto priemonių ilgio, taip pat dėl važiavimo intervalų.

Atsižvelgdama į šiuos trūkumus, „Translohr“ siūlo sistemą „Translohr Prime“, kuri neseniai pristatyta Paryžiuje ir buvo apdovanota už inovacijas.

„Translohr Prime“ – tai nauja transporto priemonė su viena kabina vairuotojui. Kelio dalis, kurią užima dviem kryptimis važiuojantys tramvajai, yra dviem metrais siauresnė nei reikalinga autobusui. Be to, dviem metrais mažesnis nei autobuso ir apsisukimo spindulys.

Naujoji transporto rūšis išsaugojo visus vienabėgio tramvajaus privalumus – ji ilgaamžė, žemagrindė, elektrinė, gali būti įvairaus ilgio. Tačiau padidėjo transporto priemonių talpa, atsirado papildomų sėdimų vietų.

Diegiant „Translohr Prime“, galiniame terminale įrengiamas apsisukimo žiedas. Transporto priemonės durys – vienoje pusėje, reikalinga viena eismo nukreipimo sistema.

„Translohr Prime“ siūlo nuo 25 iki 32 m ilgio transporto priemones. Jas visada galima pailginti pridėjus dar vieną modulį.

„Translohr“ informacija

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.