Senieji sostinės troleibusai iškeliaus į Ukrainą

20 lapkričio 05:19 2014 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika

Lapkričio 19-ąją įvyko bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” skelbtas aukcionas seniems „Škoda” troleibusams parduoti. Penkiolika 1983-1989-aisiais pagamintų transporto priemonių įsigijo pirkėjai iš Dnepropetrovsko.

„Optimizavus sostinės viešąjį transportą, atsiradus greitųjų maršrutų autobusams, įmonei troleibusų reikia mažiau. Transporto priemonėms, kurias pateikėme aukcione, jau buvo atliktas kapitalinis remontas, kai kurioms – ir po du. Jos sostinės gatvėmis jau nuvažiavusios nuo 1,2 iki 1,5 milijono kilometrų. Daugiau investuoti į techniškai bei morališkai pasenusias transporto priemones nematėme prasmės, todėl priėmėme sprendimą jas parduoti“, – aiškina bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Į Ukrainą iškeliausiančios transporto priemonės neeksploatuotos pusantrų metų, joms nebuvo atliekamos techninės apžiūros, jos nebebuvo draudžiamos. „Per šį laikotarpį paaiškėjo, kad galime apsieiti be šitų troleibusų. Kaip žinia, nevažiuojančių transporto priemonių vertė kaskart mažėja, jos virsta metalo laužu. Džiaugsimės, jei mūsų senieji troleibusai dar galės pasitarnauti veždami keleivius kituose miestuose“, – aiškina G. Nakutis.

Pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas” techninio skyriaus viršininko Rimvydo Aleknavičiaus, transporto priemones įsigijo Dnepropetrovsko įmonė. „Parduotus troleibusus išregistruosime, tuomet jie iškeliaus į Ukrainą, kur suremontuoti veikiausiai dar veš šios šalies miestų gyventojus”, – kalba R. Aleknavičius.

Pasak G. Nakučio už parduotus troleibusus gautos lėšos bus panaudotos likusių troleibusų atsarginėms detalėms pirkti.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.