„Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovybės ir „Ridango“ bendradarbiavimas prasidėjo 2017 metų spalį, kai „Ridango“ laimėjo viešąjį pirkimą naujai bilietų sistemai mieste diegti. Nuo to laiko abi šalys dirba kartu, siekdamos tobulinti viešojo transporto sistemą ir teikti sklandžias, patikimas ir patogias paslaugas trečiajame pagal dydį Lietuvos mieste.
Sėkmingai įdiegus sąskaitomis pagrįstą bilietų pardavimo ir keleivių informavimo realiu laiku sistemą bei visą reikiamą techninę įrangą daugiau nei 200 autobusų, bendradarbiavimas pratęstas dar 5 metams dėl naujo pirkimo proceso, rašo busworld.org.
„2017 m. perėjimas prie naujos bilietų sistemos pasiteisino. Mums, kaip viešojo transporto institucijai, per 2020 metus (Covid pandemijos situacija) tai labai padėjo“, – sakė laikinai einantis „Klaipėdos keleivinio transporto“ direktoriaus pareigas Andrius Samuilovas.
„Mums labai svarbu pasiūlyti paslaugą, kuria klientai būtų patenkinti. Galimybė naudotis bekontakčiu mokėjimu mūsų transporto priemonėse leis patogiai važiuoti autobusu negalvojant, kur galiu nusipirkti bilietą. Esame pasiryžę toliau plėtoti ir tobulinti savo viešąjį transportą regione, todėl tai buvo logiškas žingsnis, kad mūsų piliečiams ir turistams kelionės taptų dar patogesnės ir sklandesnės“, – pridūrė jis.
„Klaipėdos keleivinis transportas“ buvo pirmasis mūsų klientas Lietuvoje“, – sakė „Ridango Argo Verk“ verslo plėtros vadovas. „Logiška, kad Klaipėdoje prasideda „Tap’n’Go“ su bekontaktėmis banko kortelėmis diegimas. Esu įsitikinęs, kad tai nebus paskutinė žinia apie naujoves Klaipėdos viešajame transporte“.
Bekontakčių atsiskaitymų galimybė bus prieinama 2023 m. vasarą. Ši iniciatyva žymi reikšmingą įvykį Klaipėdos bei visos Lietuvos viešojo transporto sistemoje ir dar kartą patvirtina „Ridango“ ir „Klaipėdos keleivinio transporto“ įsipareigojimą užtikrinti sklandžią ir patogią patirtį keliaujantiems į darbą ir atgal.
Estijos viešojo transporto technologijų įmonė „AS Ridango“ buvo įkurta 2009 metais ir specializuojasi viešojo transporto bilietų sistemų, realaus laiko sistemų ir mokėjimo sistemų kūrime. Be Estijos, „Ridango“ paslaugas teikia dar apie 30 pasaulio šalių. Pagrindiniai įmonės klientai – vietos valdžios institucijos, jų padaliniai, privatūs viešojo transporto operatoriai. „Ridango“ yra įsipareigojusi pagerinti naudojimąsi viešuoju transportu daugelyje didžiųjų pasaulio miestų. Estijoje įmonės klientai yra „Elron“, Talino transporto departamentas, Tartu miestas, Pernu viešojo transporto centras ir kt.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka