Bilietai Kėdainių stotyje – ne į visus autobusus

29 spalio 06:49 2013 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika

Kaune įsikūrusi bendrovė „Kautra“ 2009-aisiais pasirašė sutartį su Kėdainių keleivinio transporto įmone „Kėdbusas“ bei atnaujintoje autobusų stotyje įdiegė daugiau ir įvairesnių paslaugų.

Tarp kitų – ir galimybė įsigyti bilietus į tarpmiestinius ir tarptautinius „Eurolines“ maršrutus, jūrų keltus. Be to, Kėdainių autobusų stotyje taip pat galima išsiųsti siuntą į bet kurį Lietuvos miestą.

Tačiau, pasak bendrovės „Kautra“ rinkodaros direktoriaus Gintauto Pakuso, ne visi vežėjai sutiko, kad bilietai į jų autobusus būtų pardavinėjami autobusų stotyje, todėl Kėdainiuose galima iš anksto įsigyti bilietus į ne visus pro šalį važiuojančius autobusus.

„Sulaukiame skundų iš keleivių, kad, prastovėję eilėje prie kasų, jie gali nusipirkti bilietą ne į visus pravažiuojančius autobusus. Niekaip nepavyksta sutarti su Panevėžio autobusų parku, kad jie sutiktų pardavinėti bilietus į savo autobusus stoties kasose. Kėdainių autobusų stotyje galima įsigyti bilietus į visus pro miestą važiuojančius autobusus, išskyrus vieno vežėjo. Tokia situacija nėra normali“, – kalba G. Pakusas.

Pasak jo, sutartis su bendrove „Kautra“ jau pasirašė visi pro Kėdainių autobusų stotį važiuojantys vežėjai. Tik vykstantys Panevėžio autobusų parko transporto priemonėmis keleiviai bilietus privalo įsigyti jau įlipę į autobusą.

Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus Rimanto Petukausko teigimu, bilietų į savo autobusus platinti Kėdainių stotyje jie nenori dėl keleto priežasčių.

„Įvažiavimas į Kėdainių autobusų stotį mums ir taip kainuoja labai brangiai – už tai atseikėjame apie 5 tūkst. litų per mėnesį. Jei dar tektų papildomai mokėti 10 proc. nuo parduotų bilietų kiekio, įvažiuoti į stotį mums apskritai neapsimokėtų, tektų keleivius rinkti kitoje vietoje“, – kalba R. Petukauskas.

Pasak Panevėžio autobusų parko direktoriaus pavaduotojo Alvydo Dirsės, Kėdainių autobusų stotyje Panevėžio autobusai stovi vos penketą minučių. „Tiek laiko nepakaktų vairuotojui nueiti į stotį ir pasiimti reikalingus dokumentus apie bilietus įsigijusius keleivius. Kol vairuotojas vaikščiotų, keleiviai turėtų laukti prie autobuso uždarytomis durimis. Manome, kad tai jiems sukeltų dar daugiau nepatogumų“, – kalba A. Dirsė.

A. Dirsės teigimu, būtinybė pardavinėti bilietus tranzitinėse autobusų stotyse nėra numatyta šalies norminiuose aktuose. „Pasirinkome tokį būdą pardavinėti bilietus į autobusus, važiuojančius pro Kėdainių autobusų stotį. Manau, keleiviams tokia tvarka pernelyg daug nepatogumų nesukelia, o mes tokiu būdu taupome laiką bei pinigus“, – sako A. Dirsė.

G. Pakuso teigimu, svarbiausia kievienam vežėjui turėtų būti keleivio patogumas. Panašiai mano ir kiti keleivių vežėjai. „Suteikiame galimybę keleiviams į savo autobusus bilietus įsigyti tokiu būdu, koks jiems yra patogesnis. Įvairovė bet kuriuo atveju yra patogi“, – sako Šiaulių bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas.

Pasak G. Pakuso, keleiviams sunku suprasti, kodėl jie į vieną autobusą bilietus įsigyti gali, o į kitą – ne. „Gaila, tačiau ne visi vežėjai supranta, kad tai – pažangus būdas pardavinėti bilietus. Keleiviui neturi rūpėti, kurio vežėjo autobusu jie važiuoja – bilietus jie nori įsigyti vienoje ir toje pačioje vietoje“, – kalba G. Pakusas.

Pasak jo, jei situacija nesikeis ir Panevėžio autobusų parkas toliau ignoruos pagrindines autobusų stočių funkcijas ir nesutiks pardavinėti bilietų į savo autobusus, bendrovė „Kautra“ numato galimybę kreiptis į atsakingų institucijų atstovus, kad jie padėtų išspręsti susidariusią problemą.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotrauka

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.