Turkiški „Temsa“ autobusai neblogai pažįstami Lietuvoje, mūsų šalies įmonės eksploatuoja skirtingų modelių turkiškus autobusus. „Busworld Europe“ „Temsa“ gamintojai pristatė penkis tiek žinomus, tiek ir naujų modelių autobusus, taip pat – įmonės veiklos strategiją iki 2025-ųjų.
Parodos lankytojai galėjo dar kartą pamatyti „Maraton“, HD, MD9, MD7. Vis dėlto pagrindinė naujovė – elektrinis „Avenue Electron“. Visai atnaujintas tiek išorės, tiek vidaus autobuso dizainas, pasak gamintojų, autobuse montuojama baterija yra ne tik viena iš lengviausių, bet ir tvirčiausių bei patvariausių segmente. Autobuso variklis – elektrinis, maksimali galia – 250 kW. Taip pat montuojamos ličio jonų baterijos. Vieną kartą įkrautomis baterijomis autobusas gali nuvažiuoti iki 250 kilometrų. „Temsa“ gamintojai žada, jog netrukus nuvažiuojamas atstumas padidės iki 350 km.
Autobuso ilgis – 12 095 mm, svoris – 19 000 kg, yra 35 sėdimos vietos, iš viso gali važiuoti 85 keleiviai. Visi techniniai sprendimai sukurti „Temsa“ inžinierių pastangomis. Serijinę autobusų gamybą žadama pradėti 2020-ųjų pirmąjį ketvirtį.
Iki 2025-ųjų „Temsa“ žada pasiūlyti elektrinius sprendimus visuose savo gaminamuose autobusuose. Tam žadama skirti dideles investicijas. Gamintojai žada pristatyti klientams daug alternatyvių elektrinių transporto priemonių ir užimti svarbią vietą šiame segmente ne tik savo šalyje, bet ir Europoje bei pasaulyje. Klientai taip pat galės užsisakyti skirtingas transporto priemonių įkrovimo galimybes.
Parodoje taip pat pristatytas naujos kartos „Maraton“, populiariausi tarp HD, MD9 ir MD7. Autobusuose montuojami vakarietiški agregatai bei detalės, daug dėmesio skiriama ekonomijai bei ekologijai.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos