„Busworld Europe“ parodoje, be „Metų autobuso“, įteikta ir daugiau apdovanojimų. Kategorijojw „Mini/Midi Coach of the Year“ nugalėjo Turkijos „Temsa“ gamintojų autobusas MD9.
Pirmą kartą „Temsa MD9“ pristatytas pernai Hanoveryje vykusioje komercinio transporto praodoje IAA. Ten jis išsyk patraukė lankytojų dėmesį kaip nedidelė, tačiau itin talpi transporto priemonė. „Didelis vidumi“, tokį MD 9 apibūdinatį šūkį naujajai transporto priemonei pasirinko turkų gamintojai.
„Temsa MD 9 ilgis – 9 340 mm, apsisukimo spindulys – 24 00 mm. Autobuse montuojamas MN D08 36 LOH65 250 AG Euro 5 reikalavimus atitinkantis variklis. Pirkėjai gali pasirinkti amerikiečių „Allison“ automatinę arba vokiečių „ZF“ mechaninę pavarų dėžę, „Voith“ ašis.
Autobuse telpa 39 sėdimos vietos, bagažinė – 5 kub. m.
Be šio, parodoje turkų gamintojai pristatė ir „Temsa MD 9IC“, skirtą miesto ir priemiesčio vežimams. Čia pat buvo galima apžiūrėti ir modelį su dvigubomis durimis. Pasak „Temsa“ gamintojų, šis autobusas labai ekonomiškas, tai – geriausias sprendimas maršrutuose, kur nėra daug keleivių. Autobusas pusiau žemagrindis, patogus keleiviams ir vairuotojui. Pasak Kortrijko apylinkėse naujuosius autobusus išbandžiusio bendrovės „Kautra“ generalinio direktoriaus Lino Skardžiuko, autobusas itin manevringas, patogus vairuotojui bei taupus.
Kompanija „Temsa“ jau sulaukė 150 užsakymų MD 9 autobusams. 92 autobusai jau pristatyti į Belgiją, Vokietiją, Prancūziją ir Švediją.
Nors 2011-uosius turkų gamintojai žada baigti patirdami nuostolių, 2012-iesiems jau turima užsakymų septyniems mėnesiams ir jie neabejotinai bus pelningi. Pasak „Temsa“ atstovų, dėl neramumų regione šiemet teko beveik uždaryti gamyklą Egipte, tačiau kitais metais ją žadama pertvarkyti ir plėsti gamybos pajėgumus.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.