„Isuzu” autobusai iškeliavo į Estiją ir Latviją

16 gegužės 03:34 2014 Spausdinti straipsnį Keleivinio transporto problematika

Lietuvos keleivinio transporto priemonių parkas – gerokai pasenęs. Didžioji dalis šalies keliais ir gatvėmis važinėjančių autobusų – senesni nei dešimties metų. Bandydami prisidėti prie problemos sprendimo, Turkijos „Isuzu” autobusų gamintojai pastaruoju metu pasiūlė naujų transporto priemonių palankesne kaina. Tačiau nuolaidomis kol kas pasinaudojo tik Estijos ir Latvijos keleivių vežėjai.

„Su šalies keleivinio transporto įmonių vadovais nuolat palaikome ryšį. Žinome, kad transporto priemonės, kurias eksploatuoja keleivių vežėjai, gerokai pasenusios. Visada klausdavome klientų – ko reikia, kad galėtumėte atnaujinti autobusų parkus? Atsakymas būdavo – geros kainos, tinkamo serviso, mokymų darbuotojams. Tai įvertinę, pernai metų pabaigoje į Lietuvą atsigabenome tris dešimtis naujutėlių „Isuzu” autobusų, kuriems gamintojai suteikė nemenkas nuolaidas”, – sako bendrovės „Saločiai ir partneriai” direktorius Ruslanas Andrejevas.

Turkijos Stambulo mieste įsikūrusios gamyklos atstovai, besirengdami 30-mečio jubiliejui, transporto priemonėms pasiūlė nemenką šventinę nuolaidą. „Tikėjomės, kad tai taps stimulu Lietuvos vežėjams atnaujinti autobusų parkus”, – kalba R. Andrejevas.

Visi į Lietuvą atvykę autobusai – vidutinės klasės, aštuonių metrų ilgio. 23 iš jų – „Turquoise“, likusieji – „Novo”.


Pirmuosius dvylika „Turquoise” išsyk įsigijo Estijos keleivinio transporto įmonė „Atko”. Vėliau į Estiją iškeliavo dar keletas „Isuzu”. Naujais autobusais už itin palankią kainą susidomėjo ir Latvijos vežėjai – aštuonios transporto priemonės iškeliaus į įmonę „Cata”.

„Gaila, tačiau mūsų pasiūlymas nesudomino nė vienos Lietuvos keleivinio transporto įmonės. Mūsų siekis buvo pagelbėti šalies keleivių vežėjams, pasiūlyti jiems naujas transporto priemones už geriausią kainą. Be nuolaidų, siūlėme jiems ir garantinę autobusų priežiūrą, darbuotojų mokymus, taip pat aprūpinimą technine informacija. Įsigijusiems mūsų autobusus vežėjams suteiktume mokėjimų atidėjimus, mažesnes pirmąsias lizingo įmokas. Taip pat sutarėme su „Lietuvos draudimu” dėl mažesnių draudimo įmokų. Deja, visos mūsų pastangos buvo bevaisės – Lietuvos keleivinio transporto įmonėms mūsų autobusų neprireikė”, – kalba R. Andrejevas.

Iš trijų dešimčių į Lietuvą atvykusių naujutėlių autobusų neparduoti kol kas liko šeši. R. Andrejevas viliasi, kad bent jie sudomins mūsų šalies keleivių vežėjus. „Akivaizdu, kad atnaujinti autobusų parkus būtina. Vis griežčiau keleivines transporto priemones tikrina Valstybinė kelių transporto inspekcija, važiuoti pasenusiais autobusais nebenori keleiviai. Nors naujų autobusų Lietuvoje parduodama nedaug, neprarandame vilties, kad anksčiau ar vėliau situacija pasikeis iš esmės”, – viliasi R. Andrejevas.

„Isuzu” atstovai nuolat supažindina Lietuvos keleivių vežėjus su naujausiais turkiškais gaminiais; jau rudenį planuojama į Lietuvą atgabenti vieną iš naujausių Turkijos gamintojų pristatytų autobusų – turistinėms ir tarpmiesčio kelionėms skirtą „Visigo”. Jį galės išbandyti visos pageidaujančios šalies keleivinio transporto įmonės.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.