Jau dvejus metus kauniečiai ir miesto svečiai į autobusus bei troleibusus lipa pro priekines duris. Atlikti tyrimai rodo, jog absoliuti dauguma keleivių yra patenkinti naująja tvarka.
Įsigaliojus naujai įlipimo į viešąjį transportą tvarkai sumažėjo konfliktų tarp kontrolierių ir keleivių, vandalizmo atvejų, važiuojančių viešuoju transportu asocialių žmonių skaičius, o transporto priemonės tapo švaresnės.
Naujoji tvarka patogi ir viešojo transporto vairuotojams. Jų patogumui buvo įrengtos nuo salono atskirtos kabinos, papildomi šildymo prietaisai.
„Elektroninio bilieto bei keleivių įlaipinimo pro priekines duris tvarkos įvedimas mums leidžia stebėti tikslų transporto priemonių apkrovimą pagal maršrutus bei reisus. Tai leidžia optimaliau planuoti transporto eismą”, – teigė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Vykdant nuoseklią maršrutų pertvarką, didėja keleivių srautas viešajame transporte. Kai kuriuose Šilainių krypties maršrutuose keleivių skaičius per metus išaugo beveik 2 kartus.
„Nuo 2011 m. liepos, kai buvo pradėta keleivius įlaipinti pro priekines duris, buvo gauta daugiau nei 4,6 milijono litų papildomų pajamų. Taip pat reikėtų įvertinti, kad dar apie pusę milijono. keleivių per metus nemokamai pasinaudojo persėdimo bilieto galimybėmis”, – teigė P. Keras.
Šiais metais buvo sugriežtinta kontrolierių darbo efektyvumo kontrolė. Pernai per pirmąjį metų ketvirtį už važiavimą be bilietėlio buvo nubausta 1,7 tūkst. gyventojų. Šiemet šis rodiklis beveik dvigubai didesnis ir siekia 3,2 tūkst.
Būtina sklandaus keleivių įlaipinimo pro priekines duris sąlyga – puikiai veikia elektroninio bilieto sistema. Įlipę pro priekines duris, keleiviai elektroninę bilieto kortelę priglaudžia prie komposterio, esančio šalia vairuotojo. Tokia tvarka galioja daugelyje Vakarų Europos miestų.
Kauno miesto savivaldybės informacija
Linos Jakubauskienės nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.