Šiandien, rugsėjo 13-ąją, Kuršėnų autobusų parkui bus perduoti trys nauji IVECO FENIKSBUS autobusai.
Transporto priemonėse sumontuoti IVECO 4 cilindrų 132 kW varikliai, kurių maksimalus sukimo momentas – 430 Nm. Pasak IVECO atstovo Lietuvoje, bendrovės „Transmitto“ pardavimų vadybininko Lino Chadasevičiaus, šis variklis ypatingas tuo, kad jį aptarnauti reikia tik kas 40 tūkst. kilometrų.
Autobusuose taip pat sumontuota 8+1 pavarų automatinė pavarų dėžė. „Optimalūs perdavimo santykiai turi įtakos itin mažoms degalų sąnaudoms – atgabenant autobusą į Lietuvą, 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudojome vos 12 litrų degalų. Verta paminėti kad šios pavarų dėžės montuojamos į prabangius ir didelį sukimo momentą turinčius automobilius – „Bentley“, „RollsRoyce“, „Aston Martin“, „Maserrati“, – pabrėžia L. Chadasevičius.
IVECO FENIKSBUS kėbulo karkasas pagamintas iš lengvo nerūdijančio plieno, o šonai – iš aliuminio ir stiklo plastiko. „Palengvinto kėbulo dėka salone galima vežti 30 sėdinčių ir 5 stovinčius keleivius“, – sako L. Chadasevičius.
Kuršėniškių įsigytasis autobusas skirtas priemiesčio vežimams, tačiau jo bazė – 30 cm ilgesnė, tad didesni tarpai tarp sėdynių atitinka ir turistinės klasės autobusams keliamus reikalavimus. Talpesnis ir bagažo skyrius – jo talpa 2,5 m3. Keleivių patogumui – lygios grindys salone.Be to, autobuse yra nemokamas WiFi internetas, taip pat USB krovimo lizdai keleiviams;
Komfortišką važiavimą užtikrina ir salone sumontuoti kondicionieriai su klimato kontrolės sistema. Žiemą saloną šildo itin galinga šildymo sistema.
Autobusuose taip pat yra lentynos smulkiam bagažui susidėti, jos – su apšvietimo bei ventiliacijos moduliais, LED reguliuojamo intensyvumo apšvietimu.
Visuose autobusuose taip pat sumontuoti alkolokai, „Hanover Displays“ priekinės ir šoninės švieslentės. Galinė IVECO FENIKSBUS pneumatinė pakaba su automatiniu lygio reguliavimu.
Lina Jakbubauskienė
Bendrovės Transmitto nuotraukos