Išsyk dviem Lietuvos autobusų parkams – Panevėžio bei Joniškio – šiomis dienomis pristatyti nauji „Isuzu“ autobusai. Panevėžio autobusų parkas įsigijo du „Isuzu Visigo“, joniškiečiai – „Visigo“ ir „Novo Ultra“, autobusus.
Perduoti iškilmingai
Abiem įmonėms perduoti jau gražia tradicija tapę ir sėkmės kelyje linkintys simboliniai „Isuzu“ raktai. Pristatyme Joniškyje dalyvavo rajono meras Gediminas Čepulis, administracijos direktorius Aivaras Rudnickas, kiti joniškiečiai.
„Sveikiname joniškiečius, įsigijus dar du ISUZU autobusus. Džiaugėmės, kad Joniškio autobusų parke jau yra keturi mūsų autobusai, kad jie sėkmingai veža miesto ir rajono gyventojus. Situacija rajone gerokai pasikeitė, kai prie įmonės vairo stojo patyręs transporto darbuotojas, puikus specialistas Algirdas Lataitis“, – telefonu pakalbintas sakė UAB „Saločiai ir partneriai“ direktorius Ruslanas Andrejevas.
Ne naujiena „Isuzu“ autobusai ir Panevėžyje – šio miesto vežėjas eksploatavo 1,5 metų „Visigo“ autobusą. „Džiaugiamės, kad šiam bei kitiems mūsų klientams „Isuzu“ autobusai pasiteisino, kad jie įsigyja vis naujų „Isuzu“ transporto priemonių. Gerai, kad gebame išlaikyti senus klientus ir rasti naujų“, – kalba „Isuzu“ autobusų pardavimų vadovas Vygantas Šulga.
ISUZU išlieka lydere midi klasės autobusų pardavime
Šiais metais viena iš dešimties „Isuzu“ gamyklų pasaulyje, įsikūrusi Turkijoje, Stambule, skirta tiekti autobusus Europos rinkai, pripažinta lydere tarp midi klasės autobusų eksportuotojų.
UAB „Saločiai ir partneriai“, „Isuzu“ atstovai Baltijos šalyse, jaučiasi taip pat daug prisidėję prie garbingo apdovanojimo ir gamintojų sėkmės. „Vien Vilniaus miestui šiemet užsakėme 62 žemagrindžius ISUZU CITIBUS autobusus. Be to, per metus pardavėme trylika ISUZU NOVO ULTRA autobusų Liepojos autobusų parkui. Ir tai – tik didesnieji mūsų pardavimai šiemet. Lietuvos vežėjai, kurie jau veža keleivius mūsų autobusais, kasmet pagal išgales įsigyja bent po vieną ar keletą „Isuzu“ autobusus. Visi jie jau spėjo įsitikinti, kad šie autobusai puikiai tinka pagrindiniam tikslui – saugiai ir patogiai vežti keleivius, jie taupo kurą ir saugo aplinką. Veždami keleivius ekonomiškais autobusais, vežėjai uždirba daugiau pelno, o sutaupytus pinigus skiria parkams atnaujinti“, – neslėpdamas geros nuotaikos kalbėjo R. Andrejevas.
V. Šulga pabrėžia, kad per vieną dieną Lietuvos skirtingiems vežėjams perduoti keturi autobusai bendrovei – svarbus įvykis. „Stengiamės kuo galėdami prisidėti prie mūsų keleivių vežėjų sėkmės. Kiekvienas naujas ar grįžtantis klientas – tai parduotas „Isuzu“ autobusas. Mums – didelė atsakomybė prieš pirkėją, savivaldybės atstovus“, – teigia V. Šulga.
Jo teigimu, gamintojų atstovai nuolat stengiasi klientams kurti pridėtinę vertę, siūlo papildomas paslaugas. „Jei tik klientas pageidauja, sumontuojame informacines švieslentes, vaizdo, garso keleivių informavimo sistemas. Autobusuose jau veikia kasos aparatai, sustatyti papildomi atitvarai keleiviams ar tiesiog pastatytos šiukšliadėžės“, – sako V. Šulga.
Pasak jo, „Saločiai ir partneriai“ atstovai stengiasi apie vežėjų poreikius pagalvoti iš anksto, įdiegti viską, ko gali prireikti naujame autobuse. „Iš „Isuzu“ salono nauji autobusai vežėjams perduodami papuošti parkų logotipais, miestų, į kuriuos jie vyksta heraldika. Dažniausiai juose veikia nemokamas WiFi internetas, kad transporto priemonė būtų moderni, patogi keleiviams. Tai skatina žmones dažniau rinktis viešąjį transportą“, teigia pardavimo vadovas.
Lina Jakubauskienė
Bendrovės „Saločiai ir partneriai“ nuotraukos