Naujoji sistema naudos smagračių technologiją kinetinei energijai sukaupti sąstatą stabdant ir panaudoti ją traukiniui greitėjant.
Iš pradžių technologija bus įdiegta dviejose stotyse – „Westlake“ ir „MacArthur“. Pasak kompanijos VYCON atstovų, toks sprendimas padės sumažinti elektros sunaudojimą ir sumažins elektros tinklų apkrovą piko valandomis.
Derėtų pabrėžti, jog tai – ne pirmas kartas, kuomet Los Andželo miestas bando ieškoti sprendimų padidinti metro efektyvumą. Požeminė transporto sistema gauna du megavatus energijos iš saulės baterijų, tačiau nauja energijos saugojimo pastotė (Wayside Energy Storage Substation) turėtų pridėti dar du papildomus megavatus. Panaši technologija jau naudojama kai kuriuose automobiliuose, pavyzdžiui, „Audi R18 e-tron Quatto”.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.