Praėjusiais metais už Europos Sąjungos lėšas autobusų parkus atnaujino trys keleivinio transporto įmonės – „Kauno autobusai“, Šiaulių „Busturas“ bei Panevėžio autobusų parkas. Šiais metais pagal priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto
Izraelio transporto ministerija įpareigojo visuose autobusuose įrengti gaisrų gesinimo sistemas, rašo isracity.com.
Jau vasarą ant Maskvos autobusų priekinio stiklo bus sumontuotos vaizdo kameros, kurios fiksuos pažeidėjus, važiuojančius specialiai viešajam transportui skirta juosta.
Vokietijoje, iki šiol vadintoje automobilininkų rojumi, sparčiai mažėja nuosavų automobilių. Jauni vokiečiai nebenori būti transporto priemonių savininkais ir vis dažniau renkasi viešąjį transportą.
Ukrainos autobusų gamintoja „Bogdan“ drauge su lenkų partneriais URSUS S.A laimėjo konkursą pateikti troleibusus Liublino miestui.
Nuo kovo 16-osios Rygos viešuoju transportu galės nemokamai važinėti trečiąją neįgalumo grupę turintys keleiviai bei profesinių techninių mokyklų moksleiviai.
Praėjusiais metais keleivių vežėjams pavyko šiek tiek atnaujinti keleivinio transporto priemonių parką. Naujų autobusų už Europos Sąjungos lėšas įsigijo Vilniaus, Kauno, Panevėžio ir Šiaulių vežėjai.
Nuo 2013 m. kovo 1 d. taikomas 2011 m. vasario 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 181/2011 dėl miesto ir tolimojo susisiekimo autobusų transporto keleivių teisių, kuriuo
Asociacijos „Linava“ Keleivinio transporto skyrius statistinius duomenis apie keleivinio transporto įmonių darbą renka, analizuoja ir kaupia nuo 1998-ųjų. Tai padeda stebėti įmonių veiklos dinamiką, taip pat pagelbsti sprendžiant įvairias keleivių
Šveicarijos kompanija „Rinspeed“ automobilių parodoje Ženevoje pristatė nedidelio elektrinio miesto autobuso konceptą „microMAX“. Transporto priemonėje keleiviai važiuoja pusiau stovėdami (arba pusiau sėdėdami).