Gruodžio 19-ąją Ukmergės autobusų parkas šventė dvidešimties metų sukaktį. 1991-aisias atsiskyręs nuo Ukmergės autotransporto įmonės, Ukmergės autobusų parkas veiklą pradėjo 1992-iųjų sausio 1-ąją.
Pasauliui dūstant nuo žmonijos veiklos padarinių, vis aktyviau ieškoma būdų sumažinti taršą, pagerinti miestų ekologinę būklę. Nustatyta, jog didžiąją dalį teršalų į aplinką išmeta transportas, todėl Europos Sąjungos 2001-aisiais patvirtintame
Šiemet Guanduano provincijoje įsikūrusiame Šianženio mieste važinės 5000 viešojo transporto priemonių, naudojančio alternatyvius energijos šaltinius.
Nors praėjusiaisiais šalies valdžia prabilo apie krizės pabaigą, daugeliui verslo šakų metai nebuvo lengvi. Sudėtingi jie buvo ir keleivių vežėjams. Apie praėjusių metų keleivininkų džiaugsmus ir rūpesčius kalbamės su asociacijos
Vienas iš parodoje „Busworld Europe 2011“ pristatytų eksponatų – originalus vairavimo imitatorius, sumontuotas „Irisbus Evadys“ autobuse.
Praėjusiais metais pardavusi Ispanijai sutaupytus taršos leidimus, Lietuva įsipareigojo gautus pinigus skirti viešiesiems pastatams renovuoti bei naujoms ekologiškoms keleivinio transporto priemonėms įsigyti. Jau paaiškėjo, kad naujus suspaustas gamtines dujas (SGD)
Gyvūnų vežimo miestų viešuoju transportu tvarką nustatys pačios savivaldybės.
Pastaruoju metu sostinės vežėjai sulaukė Darbo inspekcijos patikrinimo, kaip įmonėje laikomasi darbo ir poilsio režimo reikalavimų. Kadangi pažeidimų išvengti praktiškai neįmanoma, vežėjai nusprendė ieškoti teisinių būdų, kaip įteisinti išimtis.
Vienas Didžiosios Britanijos gyventojas 1968-aisiais pagamintą autobusą pavertė savo namais. Visi darbai užtruko 20 metų.
Pernai Lietuvai pavyko parduoti sutaupytus taršos leidimus Ispanijai. Dalis lėšų skirta ekologiškoms viešojo transporto priemonėms pirkti.