Ukrainiečių kompanija „Bogdan“, keletą metų sėkmingai prekiavusi vidutinės klasės autobusais A092, pastaruoju metu ėmė sparčiai praradinėti savo pozicijas.
Varžybos prieš svarbiausias valstybės šventes bendrovėje „Vilniaus autobusai“ jau tapo gražia tradicija. Žiemą vairuotojai savo jėgas išbando prieš Vasario 16-ąją, vasarą susirungia pažymėdami Valstybės bei Mindaugo karūnavimo dieną.
Vakar apsilankiusieji Talino autobusų stotyje galėjo apžiūrėti tris neįprastas transporto priemones.
Kaune įsikūrusios bendrovės „Kautra“ vadovai Lietuvoje vyksiančiam Europos krepšinio čempionatui rengėsi iš anksto. Dar birželio pradžioje į Kauną atvyko dvylika naujutėlaičių „Temsa Safari“, kuriuos kauniečiai įsigijo ketindami pretenduoti į garbingą
Rokiškio rajono keliuose dar gali sutikti jau spėtą primiršti „ilganosį“ KAVZ 3270. Tapusį kone muziejine retenybe, autobusą sėkmingai tebeeksploatuoja Rokiškio autobusų parkas.
Baltarusijos sostinės keleivinio transporto įmonės „Minsktrans“ teritorijoje vykusiose varžybose, kur dalyvavo Minsko autobusų, troleibusų ir tramvajų parkų komandos, šiemet taip pat pasirodė vairuotojai iš Maskvos, Kijevo ir Vilniaus.
Kompanija „Mitsubishi“ pradėjo gaminti elektromobilį „Mitsubishi Minicab MiEV“, kuris taps pirmąja masiškai gaminama elektrine komercine transporto priemone.
Kaip ir didžioji dalis šalies keleivių vežėjų, Ignalinos autobusų parkas išgyvena vos sudurdamas galą su galu. Nors savivaldybė su vežėjais atsiskaito laiku, lėšų atnaujinti transporto priemonių parką nepakanka.
Netrukus į sostinės gatves išvažiuos ką tik įsigyti keturi pavažinėti suspaustas gamtines dujas naudojantys autobusai. Prieš tai jie buvo eksploatuojami Vokietijoje.
„Isuzu Turqouise“ autobusas drauge su bendrovės „Saločiai ir partneriai“ vadovais šįkart apsilankė Anykščių, Rokiškio, Biržų, Pasvalio, Pakruojo ir Panevėžio autobusų parkuose. Ne viename mieste jo laukė ir savivaldybių vadovai.