Pirmąjį pasaulyje autobusą 1801 metais pagamino Ričardas Trevitikas. Pirmą kartą visuomenei jis pademonstruotas tų pačių metų gruodį Kemborne (Didžioji Britanija). Tai buvo automobilis su garo varikliu, kuris galėjo vežti aštuonis
Ilgą laiką pirmavusi Europoje pagal avarijose žūstančiųjų skaičių, Lietuva tarsi atsipeikėjo – šalies keliuose tragiškų eismo įvykių mažėja. Štai per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų
Keleivių vežėjus, pamėgusius „Setra“, vokiečių gamintojai kasmet pasistengia suburti draugėn, pristatydami naujausius savo autobusus. Kas antrus metus vyksta „Setra“ turai po Baltijos šalis, kuomet vežėjai gali apžiūrėti po keletą naujų
Ar gali mieste, kur gyvena per milijoną žmonių ir važinėja beveik tiek pat nuosavų automobilių, nebūti milžiniškų transporto spūsčių? Pasirodo, gali. Tuo gali įsitikinti nuvykęs į Miuncheną. Neišradinėja dviračio Racionalūs
Baltarusijos gamintojų „Belkommunaš“ naujovė – troleibusas AKCM-420 – beveik lietuvišku vardu „Vitovt“, ko gero, pavadintas neatsitiktinai; dar neatvykęs į sostinę, jis sukėlė tokį ažiotažą, kokio nepamenu buvus pristatant netgi įžymiausių
Utenos autotransporto ūkis įkurtas 1954-aisiais – tada gauti pirmieji trofėjiniai „Studebaker“ markės sunkvežimiai. Vėliau juos laipsniškai keitė rusų gamybos automobiliai. Pirmuosius autobusus – tai buvo KAG-3 ir RAF-251 – įmonė
Kėdainių autobusų parko gimimo data laikoma 1958 m. gruodis – tuomet Lietuvos TSR automobilių transporto ministro įsakymu prie Kelių statybos eksploatavimo ruožo Nr 20 įkurta ūkiskaitinė autotransporto kolona. Keleiviai Kėdainiuose
Du kartus per metus Geras vairuotojasprivalo turėti daugybę gerų savybių: būti dėmesingas, psichiškai stabilus, atsargus, pastabus ir t. t. Be to, jis turi būti patyręs ir suvaldyti autobusą net ekstremaliose
Pirmieji duomenys apie Šiaulių miesto transportą siekia 1922-uosius metus. Šiauliai tuomet buvo didelis geležinkelio mazgas, tad ir kelionės daugiausia vykdavo traukiniais. Mieste iš viso buvo tik 13 automobiių. 1926 m.
Klaipėdos miestas ir kraštas tarpukario metais gerokai skyrėsi nuo Didžiosios Lietuvos savo gera kelių kokybei bei išplėtotu jų tinklu. Šiame krašte reguliariais maršrutais autobusai pradėjo važinėt anksčiau, keleiviai vežti į