Dyzelinu varomas „Iveco Crossway“ bus pritaikytas kuro elementų technologijai – šį projektą „Transdev Normandie“ kartu su gausiu būriu partnerių įgyvendina Normandijos regione.
Teigiama, jog modernizuotas autobusas per dieną galės įveikti 380 km atstumą. „Nomad Car Hydrogène“ pavadintas projektas unikalus tuo, jog, pasak „Transdev“, yra pirmasis pasaulyje, kurio tikslas – modifikuoti dyzelinu varomą autobusą į varomą vandeniliu.
Prancūzijos Normandijos regionas buvo pirmasis šalyje, kuris 2006 m. spalio mėn. priėmė pereinamojo laikotarpio energetikos strategiją, kur siekiama įtvirtinti vandenilį kaip vieną iš pereinamojo laikotarpio energetikos strategijos elementų. 2018 m. spalio mėn. Normandijos regionas patvirtino trejų metų vandenilio pramonės paramos 15 mln. Eur planą.
Tarp „Nomad Car Hydrogen“ projekto tikslų – autobuso „gyvenimo“ trukmės pailginimas iki 20-25 metų (vietoj vidutiniškai 14 metų). Be to, dar vienas projekto tikslas yra patvirtinti modifikavimo metodiką, kai vidaus degimo variklis keičiamas modifikavimo rinkiniu (H2 / elektros energija ir kuro elementų modulis).
Projektas taip pat nustatė tikslą autobusų įveikiamam atstumui: naudodamas vandenilio technologijas, jis vienu degalų papildymu turėtų įveikti 450 km.
Taip pat bus atliekami tyrimai siekiant nustatyti naudą aplinkai ir išmetamų teršalų kiekį per visą H2 ciklą, pradedant nuo vandenilio gamybos iki jo eksploatavimo.
Vykdant projektą taip pat bus įrengta vandenilio pildymo stotis: tikimasi, kad EAS „HyMob du Vieil-Evreux“ pajėgumai bus 50 kg per parą.
eBus.lt
Projekto rengėjų nuotrauka