„Solaris Bus and Coach“ keleivinio transporto specialistus pakvietė į virtualią elektrinio autobuso, skirto tiek miesto, tiek priemiesčio vežimams, premjerą. Prisijungusieji prie virtualios platformos, turėjo progos išklausyti specialistų pasisakymus, kaip buvo kuriamas naujasis autobusas, sužinoti jo techninės savybes bei lenkų gamintojų ateities planus.
„Solaris Urbino 15 LE“ – triašis, trejų durų, 15 m ilgio, jame – 53 sėdimos vietos ir dvi papildomos sulankstomos sėdynės. Dviejose sėdynėse sumontuotas ISOFIX, kad būtų galima tvirtinti vaiko kėdutę. Dviejų durų autobuse gali tilpti iki 65 sėdimų vietų.
„Urbino 15 LE Electric“ montuojamas 300 kW elektros variklis su komponentais, pagamintais naudojant modernią SIC (silicio karbido grandinių) technologiją. Variklis aušinamas skysčiu, varomoji galia perduodama į antrąją transporto priemonės ašį. Energija gaunama iš 6 baterijų rinkinio, kurio bendra galia siekia 470 kWh. Autobuso gale sumontuoti 4 baterijų paketai, likę du – ant stogo.
Baterijas galima įkrauti tiek greituoju būdu, tiek ir naudojant pantografą – įprastą, sumontuotą ant stogo, ar apverstą, nuleidžiamą ant autobuso stogo įkrovimo stotyje. Autobusą taip pat galima įkrauti per naktį autobusų parke. Klientų patogumui Lenkijos gamintojai sukūrė net keturis „Solaris Urbino 15 LE Electric“ baterijų įkrovimo būdus.
Naujajame modelyje sumontuota kondicionavimo sistema su šilumos siurblio funkcija, naudojanti iš išorės įsiurbtą šilumą. Šis sprendimas padidina transporto priemonės energijos vartojimo efektyvumą, tuo pačiu – ir ilgesnį autobuso nuvažiuojamą atstumą su vieną kartą įkrautomis baterijomis.
Tam, kad vežėjai galėtų nuolat sekti „Urbino 15 LE“ darbą, jame esančios elektroninės sistemos integruotos su įmonės nuotolinio parko valdymo sistema, pavadinta „eSConnect“. Duomenys analizuojami realiu laiku, defektai gali būti šalinami per trumpiausią laikotarpį.
Autobuse yra daugybė saugumą garantuojančių sistemų – tokių kaip įspėjimo prisisegti saugos diržus, automatiškai įjungiami žibintai ir priekinio stiklo valytuvai. Vietoj šoninių veidrodėlių montuojami fotoaparato plataus kampo objektyvai, taip pat sumontuota aktyvi pagalbos vairuotojui sistema „Mobileye Shield +“, kuri aptinka kliūtis aklojoje erdvėje.
eBus.lt