Tarpmiestiniame „Intouro“ atsirado elektrinių komponentų – jie papildė tradicinius agregatus.
Hibridinė versija siūloma autobusams su automatine pavarų dėže („Voith“ arba „ZF“). Be pagrindinio variklio (299 arba 354 AG), hibridiniame „Intouro“ montuojamas nedidelis 14 kilovatų galios elektros variklis. Jis veikia autobusui pajudant iš vietos, taip pat esant sudėtingoms kelio sąlygoms.
Elektros varikliui energiją teikia ne tradiciniai akumuliatoriai, o superkondensatoriai. „Intouro Hybrid“ turi du blokus po 16 kondensatorių – bendra jų talpa yra 2 Ah. Jie sumontuoti uždaroje talpoje stogo gale, o norint juos visiškai įkrauti per rekuperacinį modulį, pakanka vieno stabdymo nuo 50 km/h greičio iki visiško sustojimo.
Pasak gamintojų, hibridinė įranga sveria tik 254 kg ir neturi įtakos autobuso valdymui. Likusi hibridinio „Intouro“ dalis niekuo nesiskiria nuo dyzelinių autobusų modelių. Toks autobusas siūlomas kelių ilgių, su vienomis arba dvejomis šoninėmis durimis. Galimi ir keli salono įrangos bei apdailos variantai.
eBus.lt
Gamintojų nuotraukos