„Volvo“ pristatė naują modelį – „Volvo 8900”. Gamintojų teigimu, projektuojant naująjį autobusą, daugiausia dėmesio skirta jo svoriui – „8900“ yra lengvesnis už savo pirmtakus. Dėl šios priežasties priemiestiniams maršrutams skirtas autobusas yra ekonomiškesnis ir mažiau teršiantis aplinką.
Svorį lėmė pasirinktos medžiagos
„Volvo 8900“ pakeitė Vroclove, Lenkijoje, gamintą „8700“ modelį ir „Saffle“ gamintą „8500“. Lenkų „Volvo“ kėbulas buvo gaminamas iš plieno, o švedų „Saffle“ – iš aliuminio. „Volvo 8900” inžinieriai nusprendė, jog naujojo autobuso kėbule bus panaudotos įvairios medžiagos.
„Kurdami šį autobusą, naudojome tokias medžiagas, kurios leistų sumažinti autobuso svorį, todėl jis yra ekonomiškesnis ir pigiau remontuojamas“, – pasakojo projekto vadovas Carl’as Ragnarsson’as.
Kėbulas ir stogas yra pagaminti iš aliuminio, o priekinė ir galinė dalis – iš plieno. Šoniniai autobuso langai pagaminti iš stiklo pluošto, įvairaus plastiko mišinių. Langai yra priklijuoti prie kėbulo, todėl juos nėra sunku pakeisti.
„Volvo“ atstovų teigimu, autobusas tapo 200–300 kg lengvesnis, lyginant su savo pirmtakais. Patobulinta ir sėdynė vairuotojui. Atsižvelgę į vairuotojų išsakytas pastabas, „Volvo 8900“ pagamino daug įvairių funkcijų turinčią vairuotojo darbo vietą, kurią galima pritaikyti prie bet kokio ūgio ir svorio žmogaus.
Techniniai duomenys
„Volvo 8900“ gali būti įvairių modifikacijų. Klientams, pageidaujantiems didelės bagažinės, siūlomi 12,2 ir 13 m ilgio nežemagrindžiai modeliai. Juose sumontuoti septynių litrų 290 AG varikliai, atotinkantys Euro 5 standartų reikalavimus. Klientų pageidavimu, variklyje gali būti sumontuotas specialus filtras, kuris sumažina kenksmingų dalelių išmetimą į aplinką. Septynių litrų variklis taip pat siūlomas ir žemagrindžiuose dviašiuose 12 ir 13 m ilgio „Volvo“.
Siūlomi ir triašiai 13,7 ir 14,7 m. ilgio žemagrindžiai autobusai, tiesa, juose montuojamas ir 380 AG 9 l variklis, atitinkantis Euro 5 standartus. Siūloma ir energiją taupanti „I-shift” pavarų dėžė, o visuose kituose modeliuose – ZF ir „Voith“.
Visi siūlomi varikliai yra pritaikyti naudoti biodyzeliną. Variklio skyriuje įrengti specialūs gaisro detektoriai, klientui pageidaujant, galima įrengti purkštuvų sistemą.
Parengė Evaldas Sidikerskis
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.