„Setra“ siūlo Turkijoje surinktus autobusus

gegužės 15 03:41 2014 Spausdinti straipsnį Autobusų pasaulio naujovės

„Setra“ gamintojai, iki šiol buvę bene vieninteliai autobusų gamintojai, surinkinėję savo transporto priemones tik Europoje, dalį gamybos perkėlė į Turkiją. Stambule įsikūrusioje gamykloje surenkami „MultiClass UL business“ autobusai.

„Prabangūs turistinės klasės laineriai ir toliau gaminami Vokietijoje, Naujajame Ulme įsikūrusioje gamykloje. Tačiau gamintojams reikėjo šiek tiek pigesnės priemiesčio vežimams skirtos transporto priemonės, su kuria galėtų konkuruoti rinkoje“, – sako „Setra“ atstovas Baltijos šalims Maris Gailis.

„Setra MultiClass UL business“ surenkami toje pačioje gamykloje, kaip ir „Mercedes-Benz“ autobusai. Gamybos perkėlimas į Turkiją suteikė galimybę atpiginti priemiestinius autobusus maždaug 40 tūkst. eurų. „Pigesnės transporto priemonės sudarys galimybę mums dalyvauti autobusų pardavimo konkursuose, kadangi galėsime pateikti pigesnę, taigi ir konkurencingesnę transporto priemonę“, – sako M. Gailis.

Turkijoje surinkinėjami tik standartinio 12 metrų ilgio autobusai. Visi juose montuojami agregatai – vokiški. Vokiečiai kruopščiai prižiūri ir autobusų surinkimo kokybę.

Rinkoje sparčiai populiarėja ir 500-osios serijos „Setra“ autobusai. „Vokiečiai sugebėjo pateikti gerokai patobulintą penktosios klasės autobusą, kurio kaina nuo ketvirtosios serijos skiriasi labai nedaug. Tačiau visi žinome, kokia didelė vokiškųjų autobusų išliekamoji vertė, be to, jie labai ekonomiški. Šimtui kilometrų nuvažiuoti „Setra S 515 HD“ sunaudoja vos 22-24 litrus degalų“, – kalba M. Gailis.

Baltijos šalių vežėjai jau įsigijo keletą naujų penktosios klasės „Setra“ autobusų. „Labai džiaugiamės, kad net du iš jų įsigijo Lietuvos vežėjai. Dvi naujutėles „Setra“ turistams siūlo Vilniuje įsikūrusi bendrovė „Vilneda“. Kiek teko girdėti, vežėjai naujais autobusais labai patenkinti“, – sako „Setra“ atstovės Lietuvoje bendrovės „Nautega“ vadovas Audrius Kvederas.

Naujo penktosios klasės „Setra“ kaina svyruoja apie 958 tūkst. litų. „Tačiau net ir išmokėję lizingo paskolas, vežėjai dar gali pelningai parduoti vokiškus autobusus. Pavažinėti vokiški autobusai rinkoje labai populiarūs“, – kalba M. Gailis.

Be penktosios serijos „ComfortClass“ autobuso, rinkoje jau pasirodė ir moderniausias bei prestižiškiausias „TopClass“ modelis. Pirmą kartą autobusas pristatytas praėjusiais metais Belgijos mieste Kortrijke vykusioje „Busworld Europe“ parodoje.

Per praėjusius metus Baltijos šalių vežėjai nupirko 48 „Setra“ autobusus. Didžioji jų dalis iškeliavo į Latviją. Penktosios klasės „Setra S 515 HD“

Lina Jakubauskienė

Gamintojų ir autorės nuotraukos

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.