„Solaris“ autobusai turės padangų slėgio jutiklius

26 vasario 04:38 2016 Spausdinti straipsnį Lankytojai Patirtis

apie-solar8Lenkijos gamintojas „Solaris“ į savo autobusus montuos „Continental“ padangų slėgio matavimo įrangą. Miesto ir tarpmiestinių autobusų, taip pat troleibusų gamintojas, kurių autobusai ir troleibusai važinėja ir Lietuvoje, šią sistemą siūlys kaip originalią gamyklinę įrangą. „Mums labai malonu, kad žinomas autobusų gamintojas teigiamai įvertino mūsų „ContiPressureCheck“ sistemą. Tai patvirtina, kad tai yra optimalus sprendimas miesto transporto įmonėms, kurios rūpinasi padangų kokybe ir būkle, tuo pačiu užtikrinant patogesnį ir saugesnį keleivių vežimą“, – sako Hartwigas Kühnas, „ContiPressureCheck“ projekto vadovas.

Nuo šiol visi „Solaris“ autobusai yra parengti šiai sistemai montuoti. Gamybos metu autobusuose išvedžiojami laidai ir sumontuojamos reikiamos jungtys, o padangų slėgio ir temperatūros duomenys gali būti rodomi autobuso prietaisų skydelyje. Užsisakius šią įrangą, kartu montuojami ir padangų jutikliai bei valdymo blokas. Taip pat „ContiPressureCheck“ sistemą galima bus įdiegti ir vėliau.

Pirmieji 60 „Solaris“ miesto autobusų su šia sistema jau pradėti tiekti Krokuvos miesto transporto parko valdytojui.

„ContiPressureCheck“ sistema naudoja padangoje sumontuotus jutiklius, kurie realiu laiku matuoja padangoje esantį slėgį ir oro temperatūrą. Šie duomenys yra siunčiami į kabiną ir rodomi ekrane. Jei padangų slėgis skiriasi nuo nustatyto lygio, sistema apie tai nedelsdama praneša vairuotojui ir jam tereikia pasirūpinti tinkamu slėgiu padangose. Taip sumažinamos degalų sąnaudos, taip pat padangų dilimas ir padidinamas jų tarnavimo laikas. Efektyvesni autobusai sumažintų miesto transporto parko veiklos sąnaudas ir taršą, taip pat prailgintų padangų tarnavimo laiką. Be to, sistema užtikrina žymiai didesnį keleivių saugumą.

„ContiPressureCheck“ galima greitai ir lengvai sumontuoti, taip pat ją galima įrengti vėliau padangų keitimo metu. Ji gali būti integruota su kitomis telematinėmis sistemomis, o padangos temperatūra ir slėgis būtų rodomi drauge su kitais duomenimis. Taip pat duomenys gali būti siunčiami į išorinę įrangą, taip supaprastinant parko padangų priežiūrą.

 

Continental informacija

Linos Jakubauskienės nuotrauka