Indijos transporto priemonių gamintojas „Tata Motors“ šiais metais tikisi parduoti šalyje pusę prabangių turistinių autobusų. Pristatę „Divo“, jie tikisi šiame segmente sėkmingai konkuruoti su „Volvo“ ir „Mercedes-Benz“.
Kasmet Indijoje parduodama 700-800 itin prabangių turistinių autobusų. Daugiausia – „Volvo“, kuri kol kas užima didžiausią šios rinkos dalį.
„Tata Motors“ naująjį „Divo“ pristatė drauge su Ispanijos kompanija „Hispano Carrocera“. Gamintojai tikisi, kad jų autobusas taps populiaresnis nei konkurentų, nes yra ne mažiau patogus, be to – efektyvesnis ir taupesnis.
Jau parduota apie 20 „Divo“ autobusų, šiais metais tikimasi parduoti dar 150 prabangių transporto priemonių.
eBus.lt
Gamintojų nuotrauka
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.