Trys ketvirtadaliai autobusų, kuriuos 2020 m. pardavė „Iveco Bus“, buvo dujiniai, hibridiniai ir elektriniai. Jie sudarė daugiau nei 77 proc. visos produkcijos, tai yra 17 proc. daugiau nei 2019 m.
„Iveco Bus“ viešai skelbia, kad daugiausia parduota gamtinėmis dujomis varomų autobusų. Tarpmiestinių „Crossway Natural Power“ transporto priemonių pagaminta dvigubai daugiau, jie sudarė 10 proc. visos produkcijos. Gamintojų teigimu, „Iveco Bus“ dujiniai autobusai gali naudoti ne tik gamtines dujas, bet ir biometaną, gaunamą i organinių atliekų. Gamtinės dujos yra ypač patrauklios, kadangi jas naudojančių autobusų išmetamų smulkiųjų dalelių lygis yra beveik lygus nuliui, o NOx sumažėja daugiau nei trečdaliu. Be to, gamtinėmis dujomis varomi autobusai yra mažiau triukšmingi.
Šiuo metu „Iveco Bus“ siūlo visą „Natural Power“ asortimentą, įskaitant „Daily Daily“ mikroautobusus, „Urbanway“ ir „Crealis“ autobusus bei „Crossway“ su „Low Entry“ versija.
Be gamtinių dujų, „Iveco Bus“ siūlo rinkai hibridinius elektrinius ir 100% elektra varomus autobusus. Jie taip pat ekologiški ir netriukšmingi.
Populiarėja ir „Iveco E-Way“ troleibusas su baterijomis, suteikiančiomis galimybę tam tikrą trasos dalį nuvažiuoti neprisijungus prie laidų. Galima įsigyti skirtingo ilgio – 9,5 m, 10,7 m, 12 m ir 18 m „E-Way“. Taip pat galimi skirtingi baterijų įkrovimą variantai.
Gamintojas siūlo ir „In-Motion-Charging“ troleibuso versiją, kur baterijos įkraunamos nuo laidų sistemos. Taip pat juose gali būti montuojamos ir baterijos.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės nuotrauka