Žurnalo „Auto Zeitung Allrad“ bandymuose triumfavo „Continental“ bekelės padangos

gegužės 14 03:11 2014 Spausdinti straipsnį Patirtis

„Auto Zeitung Allrad“ žurnalo testuotojai išbandė 6 vasarinių SUV automobiliams skirtų 225/50 R 19 dydžio padangų komplektus. Penki jų buvo aukščiausios kokybės padangų gamintojų modeliai („Continental ContiSportContact 5 SUV“, „Bridgestone Dueler H/P Sport“, „Dunlop SP Quattromaxx“, „Pirelli Scorpion Verde“, „Vredestein Ultrac Vorti“) ir vienas – pigių padangų „Atturo AZ800“, pagamintų Taivane, komplektas. Testų metu padangos buvo bandomos net 20 skirtingų disciplinų tiek bekelėje, tiek ir ant šlapio bei sauso asfalto. Įvertinus gautus rezultatus, „ContiSportContact 5 SUV“ padangos buvo pripažintos geriausiomis ir aplenkė tiek Europoje, tiek ir JAV bei Azijoje pagamintus konkurentų modelius.

Komentuodami bandymų rezultatus, žurnalistai teigė: „Šios padangos pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu ir geriausiu sukibimu žvyrkelyje“. Vertinant bandymus šlapiame kelyje, specialistų išvada buvo tokia: „Nei vienos padangos nebuvo geresnės stabdant, taip pat jos itin greitos ir saugios šlapioje trasoje“. Pasak specialistų, bandymuose ant sausos kelio dangos „ContiSportContact 5 SUV“ padangos turėjo mažiausią pasipriešinimą riedėjimui ir pasižymėjo trumpiausiu stabdymo keliu. Įvertinant daug skirtingų disciplinų, „Continental“ surinko daugiausiai balų, o padangos pasižymėjo geriausiomis ir labiausiai subalansuotomis savybėmis.

Tačiau apie pigias Taivane pagamintas padangas bandytojai taip palankiai neatsiliepė. Nors jos pademonstravo pakankamai neblogą sukibimą važiuojant per žolę ir smėlį, visose kitose disciplinose buvo nepalyginamai blogesnės. O bandymuose ant šlapios kelio dangos jos nesurinko nei pusės tų taškų, kuriuos pelnė priešpaskutinėje vietoje likusios padangos. Ant šlapio asfalto, važiuojant 100 km/val. greičiu, stabdymo kelias siekė net 62 metrus, tuo tarpu geriausias rezultatas („Continental ContiSportContact 5 SUV“) – tik 47,8 metrai. Galų gale, padangų savybės įvardintos „katastrofiškomis“ ir kad jos paliko „tragišką bendrą įspūdį“.

Galutinis „Auto Zeitung Allrad“ padangų testo įvertinimas: „Continental ContiSportContact 5 SUV“ – 352 balai (1), „Dunlop SP Quattromaxx“ – 346 balai (2), „Vredestein Ultrac Vorti“ – 328 balai (3), „Pirelli Scorpion Verde“ – 316 balai (4), „Bridgestone Dueler H/P Sport“ – 278 balai (5), „Atturo AZ800“ – 209 balai (6).

Continental yra viena pirmaujančių automobilinės industrijos tiekėjų pasaulyje, kurios 2013 metų preliminari apyvarta siekė 33,3 milijardus eurų. Tiekdama stabdžių, variklių, transmisijų ir važiuoklių sistemas bei komponentus, matavimo prietaisus, informacijos ir pramogų įrenginių sistemų sprendimus, automobilinę elektroniką, padangas ir elastomerus, Continental svariai prisideda prie eismo saugumo didinimo ir pasaulinio klimato apsaugos. Continental taip pat turi didelę automobilių parko valdymo patirtį. Šiuo metų 49 pasaulio šalyse esančiuose įmonės padaliniuose dirba daugiau kaip 182 000 darbuotojų.

Padangų padalinys yra vienas pirmaujančių pasaulyje padangų gamintojų, turintis daugiau nei 44 000 darbuotojų, kurio 2013 metų apyvarta siekė daugiau nei 9,6 milijardus eurų. Šiandien padaliniui priklauso 24 tyrimų ir gamybos centrai visame pasaulyje. Platus produktų asortimentas drauge su nuolatinėmis investicijomis į tyrimus ir plėtrą užtikrina ekonomiškumą ir yra ekologiškai saugus.

Komercinių automobilių padangų padalinys yra vienas didžiausias sunkvežimių, autobusų ir komercinės paskirties automobilių padangų gamintojas pasaulyje.

Continental Padangų padalinys yra Vokietijos DFB Taurės, 2014 FIFA World CupTM Brazilijoje ir UEFA EURO 2016TM Prancūzijoje oficialusis rėmėjas.

Continental informacija

rašyti komentarą

0 komentarų

Komentarų nėra

Jūs galite pradėti diskusiją.

Komentuoti

Jūsų duomenys saugūs! Jūsų el. pašto adresas nebus publikuojamas. Taip pat kiti duomenys nebus platinami trečiosioms šalims.
Visi laukeliai privalomi.