Latvijos bendrovė „Nordeka“ įsigijo tūkstantąjį „Setra S 415 UL Business“ autobusą. Transporto priemonės surenkamos Turkijoje, Stambule įsikūrusioje gamykloje.
Gamybos procesas iš Vokietijos į Turkiją perkeltas tam, kad vokiečiai galėtų klientams pateikti šiek tiek pigesnes priemiesčio vežimams skirtas transporto priemones, būtų konkurencingesni šioje rinkoje.
„Setra“ autobusai surenkami toje pačioje gamykloje, kaip ir „Mercedes-Benz“ autobusai. Perkėlus gamybos procesą į Turkiją, priemiečio vežimams skirti autobusai atpigo maždaug 40 tūkst. eurų.
Priemiesčio vežimams skirti „Setra“ autobusai nėra populiarūs Lietuvoje. Tačiau jų nemažai galima sutikti Latvijoje. Šios šalies vežėjams iš biudžeto mokamos dotacijos už keleivių vežimą tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl jie gali sau leisti įsigyti naujų autobusų bei teikti keleiviams geresnes paslaugas.
Pasak „Setra“ atstovo Baltijos šalims Mario Gailio, UL klasės autobusai pasižymi ekonomiškumu bei patikimumu, padeda vežėjams uždirbti pinigus.
Didžiausio Latvijos vežėjo – bendrovės „Nordeka“ – parką sudaro beveik vien tik „Setra“ autobusai. Daug jų važinėja tolimais maršrutais po Europą, tačiau ir vietos maršrutais keleivius veža modernūs „Setra“.
Baltijos šalyse įsigytojo tūkstantojo „Setra“ proga surengtas autobuso pristatymas. Tūkstantąjį autobusą įsigijusius latvius sveikino ir į Rygą atvykę „Setra” atstovai, dėkodami už ilgametį bendradarbiavimą su generaline „Setra” atstovybe Baltijos šalyse SIA „M.E.LAT-LUX”.
Be pristatymo „kaltininko”, tūkstantojo „Setra S 415 UL Business”, į Rygą susirinkę keleivių vežėjai galėjo apžiūrėti ir kitus naujausius „Setra“ gaminius.
Pastaruoju metu nemažai naujų „Setra“ autobusų įsigyta ir Lietuvoje. Jiems prioritetą teikia bendrovė „Vilneda“, naujais „Setra“ keleivius veža bendrovės „Kautra“ ir TOKS.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos