Milanas jau sulaukė naujos kartos troleibusų su autonomine eiga. Šiuo metu naujų transporto priemonių laukia Emilijos-Romanijos regione įsikūręs Riminio miestas.
Pastaraisiais metais Milano miestas užsakė 80 troleibusų, 30 jau važinėja mieste. Transporto priemonėse įdiegta „In Motion Charging“ technologija su dviejų ašių pavaromis ir 45 kWh galios traukos baterijomis, kurios suteikia galimybę dalį kelio važiuoti neprisijungus prie laidų.
Be to, netrukus startuos trys Emilijos-Romanijos projektai: TEP Parmoje ir „Seta“ Modenoje pagal bendrą konkursą užsakė 18 12 metrų troleibusų, kuriuos vėl pastatys „Solaris“ su „Kiepe“ įranga.
Ypatingas dėmesys skiriamas Riminio „Metromare“ – pakrantės greitojo susisiekimo keliui tarp Riminio ir Riccione. Tai pirmasis BRT tinklas, veikiantis Italijoje. Maršrutu veš devyni „Van Hool Exqui.city“ su „Kiepe Electric“ įranga.
Dar šešias tokias pačias transporto priemones pernai gruodį užsakė Peskaros transporto įmonė (TUA SpA) novatoriškai transporto sistemai tarp Peskaros ir Montesilvano. Devyniose 18 metrų „Exqui.city“ transporto priemonėse įdiegta „Kiepe Electric“ IMC technologija, leidžianti nuvažiuoti maždaug 15 km neprisijungus prie laidų.
Riminyje sukurta transporto sistema yra unikali. Maršrutas, visiškai atskiras ir visiškai elektrifikuotas, driekiasi greta 9,8 km ilgio geležinkelio linijos, jungia Riminio ir Riccione geležinkelio stotis. Transporto priemonės stoja 15 tarpinių sustojimų. Transporto priemonės pritaikytos dviračiams vežti.
eBus.lt
Linos Jakubauskienės ir gamintojų nuotraukos