Praėjusiais metais keleivių vežėjams pavyko šiek tiek atnaujinti keleivinio transporto priemonių parką. Naujų autobusų už Europos Sąjungos lėšas įsigijo Vilniaus, Kauno, Panevėžio ir Šiaulių vežėjai.
Visos transporto priemonės įsigytos pagal priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“. Kauno mieste pasirodė dvidešimt keturi suspaustas gamtines dujas naudojantys „Solaris Urbino CNG“, Šiauliuose – aštuoni „Irisbus Citelis CNG“, o panevėžiečiai nusipirko šešis „Solaris Urbino Hybrid“.
Visai neseniai į sostinę atvyko aštuoniolika naujutėlių MAN „Lion’s City CNG”.
Nuo savivaldybėms priklausančių keleivinio transporto įmonių neatsiliko ir privatūs vežėjai. Tiesa, autobusus jie perka už savo pinigus.
Daugiausia naujų transporto priemonių pastaruoju metu įsigijo kauniečių bendrovė „Kautra“. Nauji baltai ir raudonai nudažyti „Kautros“ autobusai veža keleivius Kauno rajono keliais, be to, praėjusiais metais bendrovė į Lietuvą atvežė pirmus naujus „Temsa MD9“ autobusus.
Jau pavasarį „Kautra“ žada keleiviams ir daugiau naujovių. „Iš viso nupirkome dvidešimt du naujus autobusus: devynis „Temsa Safari“, septynis „MD9“ ir šešis „Volkswagen Crafter“. Visi autobusai veš keleivius tiek reguliariais, tiek užsakomaisiais reisais“, – aiškina bendrovės „Kautra“ Rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.
„Crafter“ autobusai nuo anksčiau turėtųjų skirsis patobulintu dizainu – juose bus sumontuotas panoraminis priekinis stiklas. „Dabar eksploatuojamuose krafteriuose švieslentės įrengtos ant stogo. Naujuosiuose jos bus viduje, taigi galima teigti, jog jų dizainas bus elegantiškesnis, o oro pasipriešinimas važiuojant – mažesnis“, – sako G. Pakusas.
Keturi naujieji kauniečių „Temsa Safari“ jau atvyko į Lietuvą. Netrukus turėtų pasirodyti ir „MD9“. Visi autobusai Lietuvoje bus jau balandžio viduryje.
„Visuose mūsų naujuosiuose autobusuose bus WiFi interneto ryšys, saugos diržai bei kiti privalumai. Skirtingos talpos autobusai veš keleivius tiek Lietuvos keliais, tiek ir į užsienį. Dalis autobusų bus skirta Vilniuje įsikūrusiam padaliniui, dalis keliaus į Alytų, dalis liks Kaune“, – kalba G. Pakusas.
Taigi jau netrukus Lietuvos keleivinio transporto priemonių parkas dar labiau atjaunės, o šalies keleivių lauks dar patogesnės kelionės.
Lina Jakubauskienė
Autorės nuotraukos
Komentaras:*
Nickname*
E-mail*
Website
Noriu savo interneto naršyklėje išsaugoti vardą, el. pašto adresą ir interneto puslapį, kad jų nebereiktų įvesti iš naujo, kai kitą kartą vėl norėsiu parašyti komentarą.